Haticeyldrm25
Bende gecenin bir körü oldu böyle.
Dr gittim . Daha önce gitmediğim yani ben bi dr a baglı kalmam.
Evet düşük yaptım ve 30 gün küsür kanamam oldu. 3 gün durdu sonra 7 gün yine kanamam oldu.
Ve o kadar cok kan kaybettim ki bayıldm ve krize girdim. Hastaneye tekrar gittim serum iğne falan.
Yani evde çözebilcegin bişe deil.
Eger şiddetlenirse şok a girersin ki ben hastaneye gitmeme rağmen basıma geldi.
Dier taraftanda burda şiddetli kanamaları olup gebeliğine zarar gelmeyen anneler var.
Başka hastane ya da dr mutlaka gitmelisin.