YldzBiden onlara guzel bakim yaparsan gecer canim. Beyaz olan catlaklara care yok diye biliyorim. Benim ergenlik cağında göğüslerim cok büyüdü ve kirmizi catlaklar oluştu bnde ozaman ne yapcagimi bilmiyodum simdide bembeyaz çizgi cizgi oldular. Yani sen simdide onlemini alsan faydasini gorursun diye dusunuyorum canim