Son günlerde çok fazla mide yanmam oluyor.Sevgili anneler çözüm önerisi olan var mı ?☹️
ifakatyildiz naneli sakız çok işe yarıyor bende deniye bilirsin
Gaviscon kullaniyorum kalici degil ama bi sure rahatlatiyor