minikportakal açlık şekeri galiba bi tık yüksek muhtemelen 75 lik ya da 100 lük bir şeker yüklemesi daha ister veya evde takip isteyebilir doktorun bi şeker ölçüm cihazıyla bi kaç gün açlık tokluk ölç diycektir yüksek seyrederse diyet vericektir. Endişelenme bence ama takipte kal kaç haftalıksın? Benim max 140 olması gereken tokluk şekeri 145 mi ne çıktı doktor nolur nolmaz bi takip edelim dedi gebelik diyabetim olduğunu ögrendim evde ölçümlerim diyete ragmen yüksek seyredince insulin başladık bebek de ben de iyiyiz hemen kontrol altına aldık :)