Bebekannesii1 Ben 66 hamile kaldım 94 doğuma girdim normal doğum yaptım tabi doğum sırasında çok kanamam oldu Ertesi gün eve geldim doğumdan sonra 83 kiloydum 10 gün sonra 76 kiloyu gördüm tabi ben böyle indikçe sevindim dedim eski kiloma kavuşurum bu sefer yemeye başladım ve bir süre sonra tekrar 86 kiloya çıktım emzirme sürecinde kızım 3 aylıktı diyetisyenle birlikte 68 kilolara kadar gördüm çoğu ödemdi ama ödemi atmam kolay olmadı çok mücadele ettim şimdi ikinciye hamileyim çok dikkat ediyorum kilo konusuna inşallah fazla kilo Almam