Asudeprenses daha önce yalancı sancı yaşamadığım için, doğum sancısının nasıl olabileceği hakkında hiç bir tahminim yoktu. Bel ağrım olunca, saatte geç olunca doktora söylemeye çekindim nedense. Ama iyi ki de çekinmişim, çünkü başlarda yazsaydım muhtemelen hastaneye çağıracaktı nst de sancım çıkacaktı ve o tedirginlik psikolojisi ile doğumum yavaş ilerleyecekti. Ben gerçekten normal doğumu çok isteyen ama bir o kadar da korkan biriydim. O kadar şiddetli bir sahne hayal etmiştim ki kafamda, boşuna kendimi korkutup uykularımı kaçırmışım 🥺