0303 Herkese merhaba annişler.Kızım bir aylık son iki üç gündür akşam saatlerinde emerken ağlıyor.Emmek istiyor ağzına alıp biraz içip ağlıyor.Gündüzler olmuyor böyle.Bazen gezerek emzirince geçiyor bazen geçmiyor anlayamıyorum yaşadınızmı böyle birşey?
0303 bayatkahve evet çıkarıp biraz sağdım çok tazyikli geldiğini fark etdim .Azcık azaltıp öyle verdim emdi güzelce