Merhaba
Kendi doktorum hastaneden ayrıldığı bilgisi üzerine aynı hastanede başka doktora gittim tavsiye üzerine. İçeri girerken eşim arkamdaydı. Bir anda kapı kapandı bende herhalde kendi gelmek istemedi diye düşündüm ama kafama takıldı heyacanla geldi herzamanki gibi çünkü randevuya.Neyse doktordan muayane olmadan çıktım kendi doktorumun hala orada olduğunu öğrendim. Çok sevindim tabi .eşim çıkınca , ,Asistanın onu almadığını söyleyince çok şaşırdım. Erkek yakın almıyor doktor içeri demiş.Yani eşime yanlış anlamışındır falan dedim. Sonuçta evet devlet hastanelerinde bu sistem var ama özel hastanede ilk defa duydum. Çocuk benim olduğu kadar babanında sonuç olarak sağlığı hakkında bilgi sahibi olmak, görmek onunda hakkı. Bu durumu yaşayan var mı, hala aklım mantığım almadı.