Merhaba kızlar ocak ayından beri diane doğum kontrol hapı kullaniyorum ilk defa bu üçüncü kutu sorum şudur adet bitiminden sonra lekelenme oldu bugün 5 gün oldu 5gun boyunca arada bir yada iki kez geldi agrim yok kafam karıştı aydınlatın beni ne olur bu ara 3 kez düşük oldu hamile kalmak istemiyorum genetik test yaptırdık eşimde 13 kromozom bozuk çıktı oyuzden hamile kalma dedi doktor