Arkadaşlar 45 gün önce 33 haftalık bebegimi doğum yaptım 2. 600 doğdu bebeğim sarılık olunca hastanede yattık ve benim sütüm gitti üzüntüden asla geri gelmiyor bebeğim doğduğu gümden beri aptamil confort mil içiyordu gaz probleminden dolayı ve kakası günde 1 e düştüğü için bebelak gold içiyor ama çoçuk 2 saatte bir 90 ml mama yiyor ve hep aç gibi ağlıyor ve aşırı gaz sorunu devam ediyor bebeğim 45 günde 2 kilo almış çok değilmi siz bebeklerinizi kaç saatte bir kaç ml besliyorsunuz asla uyumuyor bebeğim nolur yardım edin gaz için damla kullanıyorum ama günde 50-60 kere osurmasına rağmen hep ağlıyor ve aranıyor