Kızlar benim belimde ağrı var iki sattir yatıyorum gecmedi arada kasıklara vuruyor ama öyle dayanılmayacsk gibi de değil eşimde yarın geliyor eve hastaneye de gitmek istemedim o gelince gecmezse giderim diyorum kendimce çünkü kayınbabamla gitmekte istemiyorum ne yapsam bilemedim