İyi akşamlar herkese.
Nst de hafif hafif sancılarım çıkıyor. Zaten evde olduğum zamanlarda da bir kaç haftadır karnımın sertleşmesinden anlıyordum. Ya benim şöyle bir durumum var normalde adet tarihimle bebeğin tarihi pek uyuşmuyor. Bir kaç doktor şüpheye düştü bu sebepten. Normalde 35 +5 iken doktorum 10 gün geri attı bebek gelişimi nasılsa o şekilde değerlendirelim dedi. 34+2 yaptı . Her neyse ilk tarihime göre sancıları normal karşılarken geri aldığı tarihe göre sancılar erken dedi. Ve vajinal muayene istedi. Baktığında rahim ağzında hafif incelme var dedi yani 3 cm miş sanırım 4 olması gerekirmiş. ( Çok hakim olamadım yanlış aktarmış olabilirim) yani hafif bir fark var dedi risk olabilir dedi. Elle muayene etti açılma yok gibi dedi. Sonuç olarak yatış istedi ciğer geliştirici iğne vurulması için. Ama otizme kadar yan etkilerinin bulunduğunu söyledi takip etmem gerek dedi. Ben de korktum ve evde tedavi istedim. Ama iğne yi vurursam yatmanngerek dedi. Ben de Madem çok ileri derece bir durum yok bu iğne için 1 hafta daha bekleyelim dedim. Sıklaşırsa artarsa o şekide vuralım dedim. 24 saatte bile etki ediyormuş bu ilaç öyle araştırmıştım.
Asıl olan ben şunu sormak istiyorum. Bu gibi durumlarda uzun süre sancılı süre geçirip zamanında doğum yapan var mı aramızda?
Bazı şeylerin genetik aktarıldığını da biliyorum.. annem mesela bana hamileyken 4 ay sancılı gezmiş ve son 1 ayı da 2 cm açıklıkla ve doktor kontrolünde tabi ki geçirmiş. Beklemiş yani kimse acele ettirmemiş doğum için. Yaşayan varsa tecrübelerini aktarırsa sevinirim.