seymabayrak44 bebeğin günü yakalamayabilir bu önemli değil, yanlış yere takılmışsınız. Sayılardan haftalardan çok gelişime bakılır. 2 hafta geriden olması ve yakalamadan doğması sorun değil. Her şey normalde organlar sorunsuzsa bunlar defalı ultrasondan sonra netleşir. 20-24 haftalarda. bebek zaten döllendiği üzere gelişime devam ediyor. Canınızı sıkmayın yani