Sazem ben doktorumdan ilgisi için çok memnunum, sadece bana değil her hastasına çok güzel vakit ayırıyor. 15-20 dk bakıyor tekrar tekrar inceliyor, muayene sonrası sorularımıza cevaplar veriyor tıpkı aileden biri gibi. Bir sorunumuz olduğunda hem doktora hem asistanlarına soru sorabiliyorum. Arayarak yanıt veriyorlar ❤️