esrahmet61 bende 33+2 haftamdayım o zamanlar bebeğim aşırı haraketliydi bazen de duruyordu öyle harsket etmiyordu ben karnımı dürtüp haraket ettiriyordum 😂 bazen kasıklarıma regl gibi ağrı gidp gelirdi ama sık olmadıkça korkma dedi doktorum , 30’haftaya girmemle bebeğim karnımın önünden hiç ayrılmadı sanırım sırtıyla baskı yapıyor 🤦🏻♀️