Ysmndnz Doymuyorum resmen herşeyi canım çekiyor şu yaşıma kadar yemediğim gördüğümde duyduğumda öğğğ ıyyyy dediğim ne kadar yiyecek var ise bu gebeliğimde hepsini canım çekiyor ve yiyebiliyorumda hiç tiksinmeden 😂 sizde de varmı böyle enteresanlıklar .
Sinoooom Ysmndnz var kızzz olmaz mı 😬 kırmızı et hiç yememiştim hamileliğim de ilk aylarda canım çektiği için yedim 🤩
nazosss Ysmndnz Valla bu hamilelik bana kelle paça bile içirdi. Hayatımda tadamayacağım, kokusuna bile dayanamadığım bir çorbaydı. 🤦🏻♀️😂
Ysmndnz Sinoooom ben varyaaa neler neler yiyorum işkembe kokoreç kelle paça köy peynirleri ki kokusuna dayanamadığım şeylerdir normalde
Ysmndnz Deletedmom_110 ooo çok iyi almışşsın sanırım benim sonumda öyle olacak 😅 14 haftada 4 kilo aldım
Ysmndnz nazosss ya bende kokusu bir yana görüntüsü içimi kaldırırdı içinde dilinden 👅 tut beyin 🧠 her şey var valla bende içiyorum şuan hemde nasıl iştahlı. Geçen işten geldim eve doğru çıkıyorum bir güzel koku geliyor offf dedim kim yapmış acaba ne yapmış derken çat alt komşu kapıyı açtı bende size işkembe getirecektim dedi 😂 dedim bu kokan işkembemi nasıl güzel koktu ama eve getirdik nasıl yiyorum eşim şok oldu 😅
Ysmndnz bebislerimi_buyutuyorum sorma benim sonumda öyle olacak sanırım birde doktor bana yatacaksın yürümek bile yasak dedi 2 aydır bırak egzersizi oturma odasından mutfaga oradan yataga işi de bırakmak zorunda kaldım iştah tavan şuan valla kendimden korkuyorum artık😅
Ysmndnz yasemin_- valla şuan bende çok mutlu oldum dedim benmi böyleyim sadece normalde sadece yaşamak için bir şeyler atıştıran bir insanım akşama kadar çay kahve su ama şuan allah ne verdi ise🙈
bebislerimi_buyutuyorum Ysmndnz aman boşver bebisler sağlıklı olsun da zaten doğumdan sonra koştur koştur eriyor bitiyor 😁
Peperonni Ysmndnz Evet canım bende aşırı yiyorum bebek baya boğazlı gibi 😂😂😂😂😂🤪🤪🤪 normalde asla bu kadar yemiyordum
Ysmndnz Peperonni bende normalde sabah kalkar kahve içer işe giderdim akşama kadar kahve çay belki arada baygınlık gelirse biraz çiğ kuruyemiş yer akşam eve gelince de biraz yemek yerdim şimdi işi de bıraktım yattıgım yerden ha bire birşeyler yiyorum. İşin komik tarafı canım ne çekiyorsa kalkıp üşenmeden pişirip yiyorum saat farketmiyor 😁
Peperonni @Ysmndnz aynen bende öyleydim 😂😂😂 herkes şaşırıyor bu Halime günde 5 öğün yemek yenir mi yenir 😂😂😂😂😂