Benim büyük amcam tek böbrekle şu an 70 yaşında o da tek böbrekli doğmuş böbreğiyle ilgili hiç sorun yasamadi. Ama annemin arkadaşı genç yaşta iki böbreğini birden kaybedip senelerce diyalize girdi. Endişe etme o böbreği sağlıklı olur inşallah hayat boyu