Mucizemi_beklerkennnn Kizlar 5 hftalik hamisim daha ama asiir bi halsizlik war we akintim cok istahszlik mide yanmasi ne bilim kendimi cok garip hissediyorum ne zman geciyo bu gunler sizlerinki nasil gidiyor?
Sinoooom Mucizemi_beklerkennnn akıntılar geçmiyor doğuma kadar 🤦🏻♀️ İlk 3 ay sıkıntılı geçer ama sonra düzelirsiniz 😍 ben dediklerinizden sadece akıntı sorununu yaşıyorum😬
ebrue Mucizemi_beklerkennnn bende 4+3üm benim de aşırı mide yanmam vardı soğuk süt iyi geliyor tavsiye ederim akıntınım da fazla benim de
fatmakoken1_ Mucizemi_beklerkennnn canım ben 19+1 haftalığım miğde yanması geçmiyor hala devam ediyor ama miğde bulantısı 3 aydan sonra bazılarında geçiyor bazılarında doğuma kadar gidiyor akıntı doğuma kadar süre biliyormuş
Umaygiller Sinoooom ben 15 haftaya girdim hala yaşıyorum hepsini bence bünyeden ve hamilelikten hamileliğe değişir kuzum 😌
Kephisos_22 ebrue ben de 5 hafta 1 günlük 🙃 Ve bugun kasık agrılarım var, sol kasıgım agrıyor ara sıra. Halsizlik de var. Ve gece 4 gibi uyanıyorum, bir daha uyuyamıyorum 🥺 yarın da doktora gidecegim kese için
perimerii ebrue fatmakoken1_ hamilelikte mide yanması için mide şurubu veya tablet kullanılabiliniyormuş doktorum verdi bana aldım ben doktorunuza isterseniz bir sorun yinede 🤗
Duygu210 Ysmndnz ya benim ilk 4 hafta bulantı sabahları oldu şuanda çok rahatım nadiren bulantım oluyor bu normal mi herkeste bulantı oluyormuş tedirgin oldum 7 haftalıgız biz de teyzeleri 4 nisanda kalp sesini duymaya gideceğiz
Cennet-Kokulum Ysmndnz Gerçekten öyle mi ya şuan o kadar kötü bir haldeyim ki anlatamam mide bulantısı bir yandan grip bir yandan halsizlik bir yandan sürünüyorum resmen. İlk hamileliğim de böyle değildim. Turp gibiydim her işimi yapardım ne bulantı çektim ne halsizlik 😒
Deniz34_ 2022Mom2022 bende mide yanması huzursuzluk uykusuzluk iştahsızlık halsızlık vucut agrısı hepsını yasıyorum sadece 4+6 yız 🥴
Majeslady 2022Mom2022 Bizde 5+5 iz kasık ağrısı ve çabuk yorulma bende de var birde bel ağrısı oluyor ayakta fazla kalınca kabus resmen. Sürekli yatmak istiyorum. Henüz ultrasonda bakmadık haftaya randevum var bebeğimle tanışmak için can atıyorum onun için tüm sıkıntıya değer 🤗🥰
Ezgidag Boş gebelik ve kimyasal gebelik düşüncesi korkutuyor beni 4+4 üm daha kese için gitmedim pazartesi günü gideceğim
Sibel15 Ezgidag olumsuz düşünme hiç birşey olmaz allahın izniyle hayırlısıyla görürsün keseyi benim de 3+6 bugün inşallah bende göreceğim keseyi 😘😘
Ezgi_hsyn Ezgidag bende 4+6yım valla o yuzden heyecanımı sevincimi yaşayamadım çok güzel duygu hele ki imtihan olup beklediysen ama o gerçeklerden korkuyorum acıkcası salı günüde ben gidicem 5+2 günlük oluyo rabbimize sığındık teslim olduk inşallah hemen geçer oh deriz 🤗🥺🐣
minikbiranne35_ Ezgidag beni de korlutuyordu 5haftalik gibi gittim kese bile gozukmedi ivir zivir bir suru sey soylendi yatip kalkip dua ettim bende 7+1 olduk hic bir sey de olmadi kalbi de duyduk
xx1903 Nesrinasl çocuklarinizin yaşlari kaç acaba 🤦🏻♀️ Birde siz kac yaşindasinz benm de 3. Geliyo galiba 💆🏻♀️
Menengic Nesrinasl bende 3. Gebelik gerçekten çok zor geçiyor. Mide yanması hazımsızlık beni mahvediyor😢😥😥
ErdoganGamze fatmakoken1_ 13.haftadan bildiriyorum. Hâlâ çok kötü bulantı çekiyorum. Umarım biter biran önce 🥴 Hap almazsam duramıyorum
Seymadem fatmakoken1_ evet bende 9 haftalik hamileyim 2. Hamileligim ilkinde doguma kadar kusmustum hic birsey yiyemiyordum yedigimide saniyesine cikariyordum kokular rahatsiz ediyordu suanda 5. Haftadan beri cok kotuyum prilam kullaniyorum geceleri 2 tane iciyorum ama kokulari alinca direk kusuyorum yine mutfaga giremuyorum dolabi dahi acamiyorum 😢 tek duam bu seferde doguma kadar surmemesi🙏
Bendis22 Sibel15 ben de bugün öğrendim gebeliğimi şoktaym şuan uygulamaya göre 3+5 im hemen hemen aynıyız 😊 doktor randevunuzu ne zamana aldınız?
Mrv_77_77 Sibel15 aramızda 1 gün var bende salı günü keseyi görecekmişim inşallah arkadaşım seninde göğüslerin ağırıyor mu benim aşırı bi ağrı var göğüslerimde sütyen takamıyorum asla dokunamıyorum bile hele ucu çok acıyor
Lalince Mucizemi_beklerkennnn Kızlar bende 4+1 im kasık batmalarım ve bel ağrım var akıntım çok aşırı derece yok ama var yani. Mide bulantısı halsizlik falan daha şuan için yok çok şükür 🤗 Perşembe günü doktorum muayene çağırdı aranızda keseyi yada kalp atışını duyan varmı? Perşembe günü 5 haftalık olacagız sizce kese yada kalp atışını duyma görme şansımız varmı😇🙏🏻
Sibelcvn Lalince ben keseyi 5 haftalıkken gördüm 7. Hafta da kalp atışı duydum. Darısı size inşallah🙏
Merryy38 Lalince benim bugün kesem göründü bugün öğrendim zaten 5 haftalık haftaya gel kese büyümesine bakalım nasıl dedi duyabilirsek kalp atışını da duyucaz yoksa zaten 8 9 haftalıkken rahat duyulur dedi 🙏🏻
snmhsnn Sibel15 bende bel ağrısı aşırı uyku hali bugün 8nci haftamıza girdik bizde hiç bu kadar uyuduğumu bilmem işten geliyorum hemen uyuyorum sabaha kadar uyuyorum resmen bel ağrısı en başından ver geçmedi var arada sırt ağrısı oluyor bazen de midem bulanacak gibi oluyor ama bulanmıyor bir de tabi iştah açıklığı var zaten 66 kilo başladım öğrendiğimde 4 haftalıktı bir ayda 4-5 kilo almışım ama ben spor yapan biriydim ve sporu bıraktım ve az yiyen bir insanken çok yiyen insan grubuna transfer oldum tabiki ne oluyoruz dedi bünyem bundan sonrası için dikkat etmek şart yoksa sonunu düşünemiyorum benciller sağlıklı olsun da kilonun önemi yok gerçi ama yine de sağlıklı bir şekilde dikkat edebiliriz inşallah 😀
zezethemom Sibelcvn Ben de 5+5’te keseyi gördük karından ultrasonla. O günden beri endişeleniyorum bebeği neden göremedik diye. Önümüzdeki cuma yine gidiyoruz bu defa bebeği ve kalp atışını görmeye.
Sibelcvn Mucizemi_beklerkennnn Bizde bugun bebişimle 9 haftalık olduk. 2 gün öncesine kadar aşırı mide bunlantısı ve tatlıdan tiksinti vardı sadece ekşi ve tuzlu yemek istiyordum. Şu 2 gündür tatlı yemek istiyorum😂 Hepimizin bebişleri sağlıklı olur inşallah❤️🙏
Sabinaa12 Sibelcvn amin inşAllah sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi.Ben 6.6haftalık hamileyim hiç midem bulanmıyor kendimi hamile gibi hiss etmiyorum😄
Gizmooo ebrue @Ezgidag kızlarr bende 4+4 üm bende salı günü gitmeyi düşünüyorum haberleşelim birbirimizle 🥰