Kızlar şehir Hastanesi’nde doğum yapan varmı şimdi doktorlarin niyetleri kalktı çok hakaret ediyorlarmis doğum yapan kadınlara hep post okuyorum çevremden de duyuyorum şehir hastanesinde doğum yapıp hakarete ugrayan varmı ?? Kocam o hastaneyi başlarına yıkar onu çok iyi biliyorum öfke kontrol problemi var bana bir itamda bulunur bir kötü söz derler se o yüzden merak ediyordum