Kızlar 36+1 gebeyim. Bebek sağa toplandı ve kasılmalarım var. Zaten erken doğum riskim vardı. İki gün önce de avcumun yarısı kadar renksiz jel kıvamında bir sıvı geldi akıntıdan yoğun. Renksiz nişanda olabilirmiş. Sizce bebeğin sürekli bir tarafta toplanması doğum belirtisi mi?