MerveeD Eminedmr bende merak edıyorum 32 haftalıgım gecen hafta gittim kontrole nst ye ne zaman girilir merak ediyorum
user124578 Eminedmr 32 den sonra ama kasılma şikayeti olursa daha erken olabiliyor benim ilkinde 29 da başlamıştık suan 29 üz kasılma var ama doktorum direkt magnezyum verdi nst ye almadı
Eminedmr user124578 bana 32de gel ntsye girceksin sonra 33 de bidaha girceksin dedi 29 haftaligim bu hafta kontrolumde soyledi bana bi erken geldi kasilmam falan hic biseyimde yok aslinda
user124578 Eminedmr yok tam vakti canım 32 den sonra bakıyorlar nolur nolmaz diye 8 ay bitmiş oluyor sonuçta doktorun gel diyorsa git mutlaka
Melike Eminedmr 30 dk falan sürüyor. Yatıyorsun seni makineye bağlıyolar bebeğin kalp atışı ve hareketlerine bakıyorlar. Tok gitmek gerekiyor gitmeden önce de tatlı şeyler yemek. Benim bebişim hep uyurdu 🤭
MerveeD Eminedmr birdaha Kı gtmem de alırlar o zaman nst ye beni. Özele gdyrm gecen hafta muayenem vardı 2 hafta sonra gdecegım 34.. 35 haftalıkken yanı o zaman gırerım o halde
Eminedmr MerveeD bende ozele gidiyorum ama bu hafta gittiğim için 29 da o yüzden 32 de cagirmis olabilir hayirlisi belki baş gelisli dedi acaba ondan mı erken çağırdı diye düşündüm
Melike Eminedmr Evet canım artık doğum yaklaştığı için sürekli sancını bebeğin hareketlerini kontrol ediyorlar
AysegulAloluAcikgoz Eminedmr kasılmalarim agrilarim oldugu icin ilk hamileligimde 32 de girmeye baslamistim