Tugbaa1994 Serapmehmet_19 benimde kasık agrılarım var adet agrısı gibi agrılar var çok agırlaştım ben ikinci hamileligim bu ilkimde hiç şikayetim yoktu dohumumda kolay geçmişti bu sefer çok zorlanıyorum
Eda_Esen Nursezer37 Son 49 ama gelişi mi 2 hafta önce bana bize bayram şekeri olacakmış gibi geliyor 🙈🙈