ahmetinoznuru glcncelebi ben 9. Haftamda filan kullandım kaşıntı değil de yara gibi bişi oldu aşırı derecede acı oluyordu o krem sayesinde nerdeyse iki günde geçti
naimegrbz glcncelebi bende 22 haftalık hamileyim 16yken kaşıntım olmuştu doktorum travazol verdi sadece bunu kullanabilirsin ne zaman olursa kullan dedi mantar veya idrar yolu enfeksiyonu için
naimegrbz SunnyG ya banada önerdiler ama elma sirkesi işe yaramadı daha çok yara oldu sanki ne kadar suya ne kadar sirke koyuyorsunuz aceba
Sinemmmmm58 glcncelebi doktora gitmeden kullanma canim doktora gidene kadar da sirke ve suyu karistirip ozel bolgeni yikayabilirsin ise yariyor.ama icine surmeden
Deletedmom_110 Bende kaşıntı ve yanma vardı vajinamda travazol kullanmıştım 8. Ve 16. Haftada bir sorun yaşamadım