Dolunaybelinay sunset_momy 16+0 haftalığız. 4 defa gittim suana kadar bir kaza bela olmasa bayramdan sonra artık giderim kontrole doktor da oyle dedi. İç organlarına bakacak mış. Bakalım hayırlısı
Mucize7 sunset_momy bende en son 13+1 iken gitmiştim canım şimdi bende 16+3 üm haftaya cuma randevum var o zaman gidicem 😍 cinsiyetin belli mi
sunset_momy eylulummmm 12. Hafta da erkeğe benziyor dedi bakalım artık tamamen netleşmesi için 18. Haftada felan giderim herhalde :)
Tupbebekile Ben biraz anormalim nerdeyse her hafta kontrole gittim 🤪 15 de gittim şimdi 16 +2 17 de gidicem bakalim iyidir insllah hareketlerini hissetmeye başladınız mi acaba?
sunset_momy Tupbebekile benim gönül de ister ki her hafta göreyim bebişimi ama kendimi tutuyorum özel olduğu için sürekli gitmiyorum 😁
merveyildrm Tupbebekile ben de öyle çok merak ediyorum nerdeyse her hafta 2 haftada bir hep gittim ama artık ayda bir gidicem fazla gitmeye gerek yok sanırım abartıyoruz 😅🙈
merveyildrm sunset_momy özellerde zaten kontrol süresi oluyor 10 gün yada 15 gün içinde ben mesela o yüzden 15 günde 3 kere filan gidiyorum 😅
Tupbebekile sunset_momy benim tüp bebek tedavisi ile oldu canım 10 gunde 1 kontrole cagirdi 13.haftaya kadar 400 muane aylik 1200 muane ucreti aldi riski atlattim biraz ozel hastaneye basladim 14 haftalik 180 muane 15 inde kontrol 1 7.haftada ucretli gidicem tuo bebek doktorunu karsilayamadik daha zor geldi
sunset_momy Benim ilk gebelik hareket henüz hissetmiyorum sizde durumlar ne? Kızlar bide bu 16. Haftada ben çok baş ağrısı ve diş eti ağrısı kanaması yaşıyorum normal mi sizce?
alonee sunset_momy bol bol süt yoğurt tüketin kalsiyum eksikliğinden oluyor yada doktor vitamin takviyesi yapabilir