Bugün kadın doğuma rutin kontrole gittim adette 6.gün gecikmem sol kasığımda 3 mm lik bir kist olduğunu söyledi ama korkulacak birsey yok dedi kan tahlilinde negatif çıktı sonuç 0.18 beta hormon ilacı yazmış tarlusal diye acaba içmeyip biraz daha beklesem mi adetim gelmez diye akıl verin