Esraa_21 yani canım senınkının nedenini bilemicem ben 39 haftalık gebeyim bnmde bu sürecte benmde sag yada sol tarafımım agrıdıgı hatta bazen acıdıgı durumlar oldu ama doktorum hiç birine erken dogum vs bisey demedi normal dedi ama sen yine doktoruna bi sor o daha iyi bi bilgi vericektir sana