29 haftalık gebeyim. 4 gündür kaşıntım var ve tüm vücudumda başladı. Atoderm, bebek yağı, hindistancevizi yağı kullandım ama fayda etmedi. Aşırı halsizim ve bulantılarım var. Sağlık ocağındaki ebe kolestaz olabileceğini söyledi doktor randevum pazartesi. Beklemeli miyim? Acile mi gitmeliyim? Bu belirtiler kolestazsa korkmam gerekiyor mu?