Pemberuya kuzum seni çok iyi anlıyorum,ilk hamileliğim herşey müthiş giderken 18 haftalıkken lekelenme oldu gece hastane gittim,orda öğrendim 12 haftalıkken kalbi durmuş yani bende öle bilirdim,zehirlenme geçirip.İnanirmisin hastanede sadece ben ve eşim vardı. Yalnız başıma düşük yaptım ilaçla,yan taraftada yeni doğum yaptiriyordular.Yani beterin beteri var kardeşim. Hiç üzülme emin ol Nasipte varsa dogardi Allah sana sabır versin asla ve asla kendini suclama 💕💕💕💕