Derininannesi_ Elifff_ 33.haftadayım bir aydır flan bende de var özellikle temizlik flan yaparken yada dar giyince
nese-kasap Yürüyünce değil ama temizlik yaparken falan aşağı baskı oluyor benim 21 haftalık benim bebiş biraz aşağıda duruyor galiba daha hiç göbeğimden yukarı çıkmadı
eylulsmommm Ben 32. Haftadayım yaklaşık 1 aydır var o bende. Yavaş yütmeye çalışın ve dar giyşnmeyşn mümkünse bacağınızı sıkan şeylerden uzak durun
Htc58 Bende 20.haftadayım aynı şekilde kasık ağrısı ve böbreğe vuran ağrım var bi ağrı saplanınca 5 10 dk geçmiyor ayakta yürürken artıyo süreside