Dlyergn bende kestirdim yeni.. annem kvalidem 4bi yandan yediler beynimi kestirilmez edilmez vs vs hiçbirini dinlemedim.. biraz arastırdım bi tane akla mantığa sığar açıklama bulamadım kestirmemek için 🙄🙄 ama ilk 3ayda boyama çok önerilmiyor özellikle organik boya değilse 😬