Pazartesi 40 bitiyor gelen giden yok açılma dahi yok nst de birşey çıkmıyor yolun sonu suni sancı gibi görünüyor pazartesiye kadar belirti olmazsa salı günü başlatılacak epidural düşünüyorum suni ve epidural de tecrübesi olanlar yazarsa sevinirim beklemek çok yordu artık endişe desen ilk doğumum olunca son safhasında😕