anonimgelin ben bir haftadır çevremdekilerş bıktırdım tabi hepsi stratejiydı hava durumuna baktım annemlere eşime basladım oram pis buram pis demeye kıyamadılar dün annemler geldi mutfak dolabını sildiler çocugun beşiğini arabasını falan sildiler bugun eşim halıları vercek (ağladım çok pis diye hıçkıra hıçkıra 😁) pazar günğde camlarımı sildircem kapıları toz işini ben yaparım sizde eşinizden yardım isteyin yavas yavas beraber yapın haftasonları ben 35. Haftada yım geckaldım ama havalar cok soğuktu annemlere kıyamadım