kuzeymomss AlyaUrasmoms 32 de 43 cm dedi doktorum ☺️ Ben ayaklı tulum gibi pek almadım o yüzden kısa gelir diye 😇😍
AlyaUrasmoms Mervepera Maşallah sağlıkla gelsin prenses 😻 Biz sanırım baya önden gidiyoruz ya; aldıklarımı da giydiremicem diye korkuyorum 🙈
Meyve AlyaUrasmoms sizin kaç ? Bizim 30 da daha 43cm di şuan 33haftalık olduk kimbilir kaç olmuştur bizde uzun olucaz galiba doktorumuzda uzun bebek diyor😂
AlyaUrasmoms Mervepera Amin canım tabii orası öyle sağlıklı sıhhatli kucağımıza alalım gerisi önemli değil 🙏🏻🥰
AlyaUrasmoms kuzeymomss En güzelini yapmışsın canım; ben de her gördüğüm tulumu aldım aksi gibi 🙈😂 Sağlıkla kucağına al 🙏🏻🥰
kuzeymomss AlyaUrasmoms tulum çok seviyorum bende çoçuklarda ama hep çorapsız gibi aldım 😂🥰 amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi