Kubra_0202 Bayanlar bebrğinin cinsiyetinde değişiklik olanlar oldumu doktor kız dedikten sonra erkek yada erkek dedikten sonra kız olanlar♥️
Asil28 Kubra_0202 12 ve 13 te %90 erkek, 16 da kız, 20 de kesin kız konuşu kapatıyoruz dedi (detaylıda göstermedi normal ultrasonda gösterdi), 25 te pipiyi gördü erkek dedi, 29 da erkek, 32 de erkek dedi. Şu an 33+4 üz erkek olduk 😂🧿
tupbebekannesi123 Kubra_0202 ikili taramada da 25. Haftada da erkek dedi yazılanları okuyunca çok tırsıyorum ben de 😂 çünkü alışverişe başladım 🤣
Deletedmom727271 İlk hamileliğimde 20.haftaya kadar kız biliyorduk sonra detaylı ultrason da erkek olduğunu öğrenmiştik :)
Asil28 Leylaaa54 normal ultrasonda görmüştü ama detaylıya bakan doktor ayaklarının kapalı olduğunu söylemişti
Nazli_666 Bende bi türlü emin olamıyorum 22 haftalıkken erkek dedi öncesinde kordon bacak arasında kıza benziyor denilmişti burda paylaştım fotoyu kimisi pipi kimisi kordon diyo emin olamıyorum Buda fotosu
Babysharkdutdutdut Nazli_666 bu baya pipi yalnız🙈 https://imgyukle.com/i/E3uJaG https://imgyukle.com/i/E3urfb https://imgyukle.com/i/E3uQ1S Bizimkide böyle net değil ama bizimkide pipiyi gosterdi
Nazli_666 Babysharkdutdutdut benimki 22 haftalık ondan nettir canım ama pipi bu kadar büyük olmaz diyolar banada o yüzden bende ikilimde kalıyorum hayırlısı artık 🥰