Cutemomy Kardeşler, amh düşük son aşılama hakkım kaldı. Solda 2 Yumurtam oluşmuş sadece. Şansım varmı yorum yaparmisiniz. Konuşacak Bi burası var. 😔
Deletedmom7373700 Cutemomy tek yumurtada oluşup çatlasa tutar bence benim geçen ay ultrasonda doktor baktığında tek bir yumurtam çatlamıştı o zaman tutmadı ama doktorum ihtimal yüksek demişti nasip kısmet inşallah tutar 🙏🏻
Nursag Canım benim de amh düşüktü doktor aşılama ile vakit kaybetme dedi tüp bebek yaptırdım 2. De tuttu çok şükür