Niques Herkese merhaba bende forumda tum dogum hikayelerini okuyup siranin bana gelmesini bekledim ve o muhtesem gun 29 agustos😃kontrole gittigimde 40 +3 oldugum icin doktorum bi sonraki kontrole doguma hazirlikli gelmemi soyledi ve sabah 9 da hastaneye gittk ben tekrar muayne olucam zannederken dogumhaneye alindm😃rahim acici ve suni sanci takildi ama ne acilma nede sanci ise yaradi bebegm normal dogum pozisyonundaydi ama dogum kanalina girmemisti. 9 dan saat 5 e kadar cok da etkili olmayan sanciyi ve stresi cektim en sonunda tansiyonm 16 olunca sezeryan olma karari verdik ve minik kizima kavustm.kortugum seyler vardi lagman gibi abartildigi gibi degil cok basit bi islem.sondadan cok korkuuodum kesnlkle sevim ebeye bunu dedim hic acitmadan takicam dedi ve gercekten hic acimadi cikartilirken bile. Cok skuur kizim suan yanimda rabbim sizlerede kavusmayi nasip etsn ama sisman hamilelik kolaymis sisman sezeryani cok zor 😂gobegim dikislerin ustune geldigi icin cok can yakiyor ama bebeginizin bi bakisi yetiyor. Bizim hikayemizde bu bu uygulama sayesinde bi cok seyi ogrendm smdi kids e geciyorm orda gorusmek uzere sevgiler😚