Rabiakltk5 canım şöyle anlatayım ben sana ama bunu umutlandırmak olarak düşünme, ben 23 temmuzda adet olmuşum sonrasında 25 ağustosta test yaptım ve silik çizgi çıktı ama kese boyutu daha küçüktü yani 6 ağustosta döllenme olmuştu doktorun hesaplarına göre , benimde şuan belirtilerim var adetime 4 gün kaldı bugün test yaptım ama negatif . Yine de geç döllenme olabilir diye umut ediyorum belirtilerim var çünkü