Herkese merhaba, 9+5 haftalık hamileyim.Mide bulantısı ve iştahsızlık sebebiyle hiç bişey tüketemiyorum.Resmen aç geziyorum diyebilirim.Bu hafta 2 kez migren krizim tuttu.Ağrıdan resmen ağlayarak acile gidip serum yedim.Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Siz nasıl bir yol izliyorsunuz. Bebeğime bişey olacak diye çok korkuyorum.Lütfen yardım edin.