Ben sabah kahvaltıdan sonra bir iki tekme gün içinde ise saatte bir iki tekme dönme bazan yattığımda 15 dakika falan vuruyo dönüyo ama bu üç dört günde bir oluyor sizler nasıl hissediyorsunuz benim hissettiklerim az mı acaba kaygı ediyorumda ilk gebeligim bebek her an hareket etmez degilmi