NilayM Merhabalar gebeligimin 9.haftasindayim bugun çok çok az kahverengi lekelenmem oldu normal midir?
FadimeBulutKyak NilayM ilk haftalar benimde oluyordu doktor progesteron fitil vermişti bir ay sonra da kanamaya döndü iğne kullanmak zorunda kaldım çok şükür bebeğim tutundu şimdi 25+4 teyiz önemse ve mutlaka doktora git. İnşallah geçer en kısa sürede.
Neroizm Hamilelikte rengi beyaz, saydam veya sari olmayan her turlu akinti anormaldir. Doktorunuza gidin acilen.
NilayM Daha yeni gördüm saat geç doktoruma mesaj attım yanıt bekliyorum kontrole de gidicem teşekkür ederim
Canannndvrz NilayM suan 17 haftaligim. 8. Haftada lekelenmem başladı 10 haftaya kadar sürdü . Eğer doktora gidip ilaç kullanmAssan kırmızıdöner kanama canım ihmal etme