Kızlaaaaaar 😭😭😭😭 24+3 deyiz bugün ilk defa çatlak gördüüüümmm ama nasıl çatlakkkk karnımın altı sağdan soldan avuç içi kadar baya baya çatlamış neden bilmiyorum çatlamam hissi vardı bende görünce şokk oldum vazelin kullanıyordum ama acilen güzel bir çatlak önleyici alacağım bio oil mi iyidir yoksa lierac mı bari daha fazla ilerlemesin. Ay sanki hamile olduğumu yeni anlamış gibiyim çok tuhaf hissettim.
Bide şeyi merak ediyorum ben dove sabun kullanıyordum onu kullanırken hiç bir şey yoktu neyse sabunum kalmadı farklı bir sabunla yıkanmıştım ondan sonra baktığımda gördüm çatlakları acaba sabunla ilgisi olabilir mi? 😟