SirinFerhat0 20+5 günlüğüm bebeğimin kilosu 346 gr 2 hafta önce 57 kiloydum bugün tetenoz aşısı için sağlık ocağına gittim kilomu tarttım tekrar 57 kilo çıktı sizce normal mi?
Emine003 SirinFerhat0 normal tabi ki canım bebeğin besleniyosa doktorun tamam diyorsa gerisi önemli değil bende 27+4 üm ama ultrasona göre 28+5 im şimdiye kadar 5 kilo verdim daha da almadım bebeğim önde gidiyo çok şükür 🤲🥰🌺
Emine003 SirinFerhat0 hani gelişimi iyi ya o yüzden kendi kilomu sıkıntı etmiyorum doktorum da çok güzel diyo 🤗
neval270071 SirinFerhat0 ben de o durumdayım canım hâlâ 36 bedenim ama bebeğim önde 18.haftaya gideceğiz 4 kilo vermişim korkma
eslemsi SirinFerhat0 22+2 yim henuz hic kilo almadim bende. Hiçte dikkat etmiyorum hamur isi pilav makarna ne bulsam yiyorum
SirinFerhat0 Emine003 ilk gebeligimi öğrenince 53 kiloydum sonradan 57 de kaldım doktor kontrolünde Bi sıkıntı çıkmıyor çok şükür şuan benle aynı durumda olanlarda var rahatladım 😊😁
Emine003 SirinFerhat0 öyle öyle canım bende hep doktoruma soruyodum çünkü burda hep görüyorum çoğu kişi kilo alıyo acaba bende mi bişey var diye insan şüpheye düşüyo ama çok şükür evlatlarımız sağlıklı olsunda aman kilo alınır verilir 🤗🥰
SirinFerhat0 Emine003 aynen dediğiniz gibi 57 kilo olmam beni mutlu etti gebeligimden önce 53 52 falandım hep ama şuan doktorumun yanından güzel haberlerle çıkacağım için kilomu takmam artık 😃🥰
SirinFerhat0 eslemsi bende ne bulursam yiyorum önceden böyle değildim ama gebeligimden sonra yine aynı kiloya düşeceğimi tahmin ediyorum az çok ama bu gebelikte yediğim gibi sonradanda yerim inşALLAH 😁🥰
eslemsi SirinFerhat0 ben hep yerdim😅 ilk gebelikte 9 ay ac gezdim kizim cok istahsizmis meger 2bucuk yasinda ve yemek dusmani gebeyken yersen bebekte yiyimli demektir