Hanifekucuk Merhaba kızlar 32. Haftadan önce izne çıkma gibi bir durum var mı? 26. Haftamdayım iş yerim çok problemli artık gitmek istemiyorum. Hergün eve gelince ağlayıp lanet ediyorum. Bi an önce gitmek istiyorum. 32yi mi beklemem lazim?
Kubdenya Hanifekucuk doktora ağrım oluyor de 10 ar günlük rapor alabilirsin cann. Ne iş yapıyorsun. Bu iş üzerindekilerin anlayissiligi beni benden aliyor
Bahar54 Hanifekucuk en fazla 20 gun verebiliyorlarmis yani ozelde oyle dedi doktorum. Ben 30.haftamda almaya basladim. Heyet raporu bir ay kadar oluyor ama almasi biraz zor sanirim.
SonglKayaIbiolu Doktorundan rica edersen 1 hafta falan erken gösterip en erken 31 gibi ayrılabilirsin onun haricinde durumunu anlatırsan 2 haftaya kadar rapor verebilir tabi doktora bağlı 🙄
Hanifekucuk SonglKayaIbiolu 31e kadar sabretsem 32yi deviririm zatende napcam şaşırdım ağlaya ağlaya gidip geliyorum
SonglKayaIbiolu Hanifekucuk bende çok zorlanıyordum Allah sabır versin. 1 haftanın bile önemi var o halde olunca
Emine0809 Benimde aynıydı iş yeri sorun çıkardı 2 aydır heyet raporu alıyorum rica ettim durumu anlattım sağolsun doktorum verdi sizde konuşun durumu anlatın ısterseniz
Emel28 Ben yenı aldım 32. Haftamda Hanifekucuk ben yenı aldım 32. Haftada bende senın gıbıydım sabredemıyodum calısamıyordum ama doktorum her ay 2 hafta rapor werdı dınlemmem için Doktoruna calısamadıgını soylersen yardımcı olabılır canım
Emine0809 Hanifekucuk doktoruma anlattım zor geldiğini söyledim doktorum ne kadar rapor istersen veririm dedi bu şekilde aldım
Kubdenya Hanifekucuk malesef aynı durum bende de var ama sıkma canını riski veren allah gittiği kadar çalış
Kubra5366 Hamile bayanlara mobbing uygulamak maalesef ki bu ülkede var ! Pes etme işten istifa etmeni bekliyorlardır. İçerde yıllık iznin varsa alabilirsin ve raporlarınla birleştirebilirsin. 3 hafta erken çıktım aynı Durumu yaşadım zor gerçekten.