Selam kızlar, 18 haftalık hamileyim 2 hafta önce covid geçirdim doktorum asprin kullanmamı söyledi bugün rutin testler yapılırken onu da yaptırdım sonucum 800 cıktı daha doktoruma söylemedim salı günü kontrol var. Değer en yüksek 500 yazıyo sizce igneye baslatır mı☹️