Zynpasr65 Adete 3 gün kala erken gebelik testi yaptım negatifti bu şekilde olup adet gecikmesinden sonra gebe olduğunu öğrenen var mı acaba ?
trr4457 Zynpasr65 Tusami ben erken gebelik testi yapmıştım pozitif çıktı adet günüm geldi adet oldum trajikomik. En iyisi adet geçmesinden birkaç gün sonra yapmak
Mom578988 Zynpasr65 adetten bir gün önce kaset test yaptım çıkmadı. Adet gecikmesinden 2 gün sonra yaptım çıkmadı. Gecikmenin 5. Günü erken gebelik testi yaptım anca öyle çıktı 😁
Rabiakltk5 Mom578988 canım bende 2 gün önce kan testi verdim bat 26 kanda negatif çıktı 1.20 çıktı yani adetime 4 gün varken yaptım sizce 26 sından sonra yükselirmi
Mom578988 Rabiakltk5 yükselebilir çünkü benim gibi bazen geç döllenmeden kaynaklı hem idrarda hem kanda geç çıkabiliyor gebelik🌸
Neclaaaaa Zynpasr65 adetime 3gün kala yaptım test ve kan da çıktı fakat 3gün sonra adet oldum bence hiç Bi şekilde adet öncesi test yapılmaması gerek hayal kırıklığı yaşıyoruz sonra
Zynpasr65 Neclaaaaa çok fazla belirti vardı dayanamadım belki de psikolojik olaraktı bilmiyorum adetimin geçmesini bekliyorum 🤷🏼♂️
OksijenliSu Zynpasr65 Ben adete 6 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıkmıştı. Sonra adetim 1 gün gecikti normal test yaptım pozitif çıktı. 😅
Neclaaaaa Zynpasr65 inşallah hamilesindir bende de belirti vardı tamamen tutunamama da oluyor ya ondan dedim
Gamzekeser Bat 28 salı ve perşembe erken gebelik testi yaptım negatif perşembe kan testi verdim o da negatif ama 6 7 gündür kasıklarımda sürekli ağrı var arada midem ağzıma geliyo ve sürekli ekşiyo bakalım günüm geçecek mi onu bekliyorum 😢
Cerensultan Zynpasr65 geç döllenme olabilir adetliyken yani kan gelsede yapaip pozitif görenler oluyormuş bunlardna biride benim ama tuhaf olan su adrtim gelemden önce çift çizgi görüp kanda hamile olamdiimi 1.20 beta çıktı öğrendim sonra adet oldum 5 gün adet gecikmesinden şimdi test yapicam yine bakicam inşallah rabim kucaginizi boş bırakmaz