Derya-mihra Kızlar bugün hastaneye gittim 16 haftalığım doktor kız dedi bende gördüm bacak arası boştu ama böyle olup değişen var mı bir kızım var bide oğlum olsun çok istemiştim tabiki bebeğim sağlıklı olsun en önemlisi o ama insan ne yoksa onu istiyor işte
Kizilkafaa Derya-mihra Detaylı ultrasonda değişen cok varmış, hayırlısı neyse o olsun. Umarım gönlünüzdeki olur
Zeh123-ra Derya-mihra ah beni benimde iki kızım var 3 te kıza benziyor dedi gene bir umut bakalım belki deyişir diyom 12 haftada kıza benziyor dedi şimdi 17 haftalık daha gitmedim kız erkek farketmez ama insan ikisindende istiyor kısmet artık Allah gönlümuze göre versin isallah
d1e2n3i4z5 Derya-mihra ay bende aynı durumdayım dedim ki bir detaylı ulutrasonu beklerim kimileri 20. Haftada değişir diyor hatta bizim iki komşunuzun kız dedikleri çocuklar süprizzz erkek doğdu hemde özel hastahaneye gidiyorlardı ve yakın zamanda gerçekleşti bu durumlar inşallah bizde öyle şanslıyızdır rabbim önce sağlık versin güzel yüz güzel baht sonrada gönlümüzden geçeni 😍
d1e2n3i4z5 haklisinesracim bu doktorlar ne zaman emin oluyor acaba bizimki de evirdi çevirdi elindeki aleti kız olarak değerlendiriyorum dedi bende erkek beklediğim için sudan çıkmış balığa dönüp soru sormadan çıktım 😂 şimdi buradaki yorumları görünce doktorun değerlendiriyorum lafının Altında birşey arıyorum inşallah ordan erkek çıkar 😂❤️
haklisinesracim d1e2n3i4z5 doktor emin de ben değilim buraya attım herkes kesinlikle erkek dedi bakalım inşallah çarşamba günü öğrenirim
d1e2n3i4z5 haklisinesracim ya bana da doktor hariç buradaki yerdeki gökteki herkes dedi cin Rus takvimleri bile ama sana doktorda demiş o zaman kesindir yine beklemekte fayda var tabi sağlıkla inş 🙏
Dyg___ Derya-mihra 21 haftaya kadar erkek olan bebeğim 22. Hafta detaylıda kız oldu doktorlara da güvenim kalmadı artık insanlara hayal kırıklığı yaşatıyorlar 😐 Allah herkesin gönlüne göre versin🙏🏻