babymore dün adet sancısı gibi kasıklarımdan belime vuran bi ağrı oldu bence o yalancı sancıydı. Ama şu rahimdeki ağrının ne olduğunu bilmiyorum 33 haftada bende de bir kere oluyordu ve bir tık daha hafifti şu an ki hem aşırı şiddetli hemde birden fazla kez oluyor 🙄 haftaya doktora gittiğimde soracağım