Merhaba kizlar,16 haftalik hamileyim ama cok halsizim.Evde bile normal is yapamiyorum hemen yoruluyorum,markete gidip geldikten sonra ayakta duracak halim kalmiyor hep uzanmak istiyorum ama uykum yok gündüzler uyumuyorum.Benim gibi olan var mi?bu normal mi?Bu yorgunlugun,halsizliyin son aylarda olmasi gerekmiyormuydu?