Seymaben Merak etme sancının bile başlayacağının sinyali olsa , ağrı gelir gelmez pat diye doğum başlamıyor genelde . Sıcak bir duş al çok faydalı zaten nişanda gelmiş 😊 Ben nişandan 2 gün sonra sabahın köründe kanama ve adet sancısıyla uyandım . Dediğim gibi ara ara belden kasıklara vuran bir sancı oluyor o esnada kasılmalar düzenli olup , karnın yukarıya toplaşıyor . İlk aşama öyle dayanılmayacak gibi olmaz . Hayırla gelsin bebişiniz 🥰