Elifnuraltunay Aranızda çok tatlı yemekten hamileyken bebeğini kaybeden oldumu? bebegimin karin bolgesi 10 gun ilerde, doktor tatliyi azalt dddi bugun gene yedim salak gibi 😢 ama bugun sondu daha asla yemiycem😞 33+6 yim
deletedmom209 Elifnuraltunay göbeği genetik ya benimkinin de göbeği 1 hafta önde sorun yok dedi doktor babasına baktı genetik dedi
Naz1905 Elifnuraltunay yiyenmnde öle canını skma bi skntı yok ama normale dndü bydkçe yapısalda olablr
Cilek_16 Kenanizm18 [silindi] bi haltlar karıştırdıktan sonra çocuğumla babası 😂😂 canımız annemiz ysğcılığı 😂😂